Nad morzem. Co rok wyjeżdżam z rodzinką w góry, ale to już nam się znudziło i postanowiliśmy pojechać we dwójkę nad morze. Mąż miał jeszcze dodatkowo zaległy urlop. Każdy z nas chciał mieć piękną i słoneczną pogodę. Na koniec czerwca nic nie zapowiadało, tak szalony upałów jak to miało miejsce w lipcu. Myślę, że to moja intuicja mi podpowiedziała, że trafimy na ładną pogodę. Już w kwietniu zaczęłam szukać miejsca pod hasłem pokój dwuosobowy z łazienką Gdańsk. Nie był to sezon wakacyjny więc pokoje jeszcze były. Wybraliśmy miejsce blisko plaży. To był mój pierwszy wyjazd nad morze. Zanim się rozpakowaliśmy pobiegłam na plażę, żeby zobaczyć morze na żywo. Spacerowaliśmy 2 godziny. Potem wróciliśmy do naszej kwatery. Nasz pokój dwuosobowy z łazienką Gdańsk był bardzo ładny i przytulny. Codziennie chodziliśmy na plażę i zwiedzaliśmy miasto. Akurat był rejs na Hel. Nie wiele myśląc, mąż kupił 2 bilety i popłynęliśmy. Na Helu zwiedziliśmy fokarium, było cudownie. Żal było wracać, ale dwugodzinny rejs do Gdańska, zrekompensował mi to.